m00062130.jpg (3543px x 2362px) 4487kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062131.jpg (3543px x 2362px) 1577kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062132.jpg (3543px x 2362px) 1257kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062133.jpg (3543px x 2362px) 4206kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062134.jpg (2362px x 3543px) 1950kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062135.jpg (3543px x 2362px) 3790kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062136.jpg (2362px x 3543px) 4484kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062137.jpg (3543px x 2362px) 3618kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062138.jpg (3543px x 2362px) 2478kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062139.jpg (3543px x 2362px) 1332kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP
m00062140.jpg (3543px x 2362px) 3832kb
Zaladunek tarczy maszyny TBM , ktora drazy tunel pod Martwa Wisla. Elementy kreta są transportowane ciezarowkami z budowy przy Wezle Marynarki Polskiej m.in. przez ul. Wielopole, a potem, po przeladunku na barke, trafia na druga strone rzeki.
10.01.2014
fot.Krzysztof Mystkowski / KFP